Sunday 9 May 2010

::New Stok Telah Kembali::

To all,
Pagi ini saya agak sibuk tp saya cuba utk luangkan masa untuk membuat write up dkt blog saya supaya blog ini sentiasa fresh...saya jdkan my fren fiza sbg idol dlm blogging sbb wlpun dia sibuk blog dia sentiasa ada input..'mak i puji u dlm blog i sbb u mmg dabommm dlm penulisan blog ini..hehehe'..ok takmo merepek2 lg...saya sangat la byk keje ari nih...pepg sudah arrange 1 meeting...yeahhhh...meeting, eating n nothing...harharhar...

ok pepagi nih nak celoteh skit bahawa stok batik dah sampai n pg nih my hubby akan collect dr abg ipar dia dkt klia (collect dkt situ coz abg ipar dia keje dkt sana) then akan di pra tonton kepada mrs.atoi (wife kwn hubby)...minta2 tersangkut la sepasang dua...geeeeee...

for all information koleksi batik kali ini tak byk ada dalam 10 helai je (8 helai batik xclusive + 2 batik crepe)..so pada sesapa yg nak melihat dengan lebih jelas n nak menyentuk kelembutan batik-batik itew blh la calling-calling saya hokay...tp kalu ada request nak batik lain blh la inform + byr deposit (1/2 drp harga kain)..bkn apa saya minta deposit nih sbb dah byk sgt org mungkir janji...dah order bila beli cancel...mak kena tanggung rugi tau...iye la kos penghantaran pulang kalu tak laku (mcm anta mak indon blk kg plak bunyinyer...hehehe)

selain itew kalu ada kesempatan n stok still available saya akan posting di sini hokay untuk tatapan semua...ok all..love ya...let's enjoy....

2 comments:

  1. amboi... rumah baru gitew... matilah weh ko jadik kan aku idol ko dalam penulisan blog.. blog aku pun kucar kacir.. hahahaha.... pengsan!

    ReplyDelete
  2. rumah baru la dah mak kata rmh mak bersawangkan...harus kena kemas kasi cantik...baru la menarik tertarik kau mmg dabommm...ekekeke..harus la jdkan ko idol...blog mak kan glamer gitew...hahahahaha...

    ReplyDelete